piątek, 19 kwietnia 2013

Rozdział 6


Nagle Kuba ją pocałował. Natalia nie miała nic przeciwko temu, ale wiedziała, że to nie jest ten moment. Nie otrząsnęła się jeszcze po rozstaniu z Michałem. Ale może to sobie tylko wmawiała? Może tak naprawdę zakochała się w Kubie i chciała żeby to się wydarzyło? Nie wiedziała. Wokół nich rozległo się wielkie „uuuuuuuuuuu”. Gdy przestali się całować, Natalia uciekła. Kuba nie wiedział co zrobił nie tak. Krępowały go spojrzenia innych. Sam też złapał swoją kurtkę i wybiegł. Gdy przyjęcie się skończyło wszycy wrócili do swoich domów. Nicole i Majka ustaliły, że jak wrócą do domu to spytają się Natalii czemu to zrobiła. Niestety, nie uwzględniły w tym planie, że Natalii może nie być w domu. Gdy Agata zorientowała się, że jej adopcyjnej córki nie ma, przestraszyła się. Tak samo jak Paweł, Tom i Susanne. Nagle zadzwonił telefon Pawła. Był to telefon z policji. Wziął na głośnomówiący.
- Dzień dobry, czy rozmawiam z panem Pawłem Chadzińskim? – usłyszeli głos policjanta.
- Tak, a o co chodzi?
- Pańska córka miała wypadek. Obecnie znajduje się w szpitalu. – głos się rozłączył.
Wszyscy zabrali to co potrzebne i poszli do samochodów. Majka dostała od Maćka jego numer, więc skorzystała z tego i zadzwoniła do niego. Nicole stwierdziła, że zadzwoni do Łucjii.
- Maciek? – spytała Majka.
- Hej, kotku. Stęskniłaś się już? – powiedział Maciek.
- Nie czas teraz na żarty, a po za tym nie przypominam sobie żebym była twoim kotkiem.
- No to o co chodzi, że dzwonisz?
- Jest gdzieś obok ciebie Kuba?
- Przecież Kuba chodzi z Natalią. A po za tym ja jestem ten fajniejszy.
- Po pierwsze nie są razem, po drugie przestań się tak zachowywać bo sytuacja jest poważna, a po trzecie daj mi Kubę. – Maciek nie stawiał oporów i dał telefon Kubie.
- Czego chcesz Majka? – powiedział Kuba.
- Przyjeżdżaj szybko do szpitala. – powiedziała mu Majka.
- Ale co się stało? – próbował się dowiedzieć Kuba.
- To nie jest rozmowa przez telefon.
Po paru minutach wszyscy dotarli do szpitala. Od lekarza dowiedzieli się, że Natalia wpadła pod samochód.
- Doktorze, co z nią? – spytała się Agata.
- Dziewczyna miała szczęście. Nic poważnego jej nie jest. – oznajmił lekarz.
- To kiedy będziemy mogli ją zabrać do domu?
- Chcielibyśmy ją przetrzymać na obserwacji przez dobę.
- A możemy ją teraz odwiedzić?
- Jedna osoba i na bardzo krótko.
- Dobrze panie doktorze. – powiedziała do lekarza Agata - Kuba jest? – spytała się Majki.
- Jestem. – oznajmił Kuba.
- Idź, ciebie teraz potrzebuje. – powiedziała Agata.
Kuba wszedł do sali, gdzie leżała Natalia. Dziewczyna była smutna, spływały jej łzy po policzku. Kuba podszedł do niej i otarł jej łzy. Wiedział, że była w szoku po tym co się stało.
- Po co tu przyszedłeś? – spytała swoim cichym, załamanym głosem.
- Chciałem cię zobaczyć. – oznajmił jej. – I przeprosić.
- Za co?
- Wiesz, za co.
- Ale nie musisz przepraszać.
- To dlaczego uciekłaś? – dopytywał się Kuba.
______________________________________________________________
Jest i szósty rozdział. Możecie pomyśleć, że taki nijaki, ale chciałam się skupić na Natalii i Kubie. Przepraszam, że dopiero dzisiaj, ale usunął mi się ten rozdział z dysku. Czytasz - komentuj!!! Następny rozdział w środę. Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Świetny rozdział ;3 Szkoda, że taki krótki... Spotkałam się z drobnymi powtórzeniami, ale mniejsza o to. Biedna Natalia.. ;/ (moja imienniczka haha :D) Mam nadzieję, że szczerze porozmawia sobie z Kotem. Do następnego. U mnie będzie jutro ;)
    http://storyaboutskijumpers.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku chciałam przeprosić, że dopiero dzisiaj komentuję. Nie ważne, że rozdział jest krótki, liczy się jakość.W tym parcie dużo się dzieje. Jest kilka zwrotów akcji, ale to dobrze.Zaczyna się słodko. Jest pocałunek Natki z Kotem. Awww. :D Kończy się w szpitalu. Mam nadzieję, że Natalia wyjdzie z tego bez szwanku, a Kuba nie będzie miał wyrzutów sumienia, że to przez niego. Pozdrawiam i życzę dużo wenki :* Zapraszam do czytania i komentowania na: http://my-dreams-world-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jak zwykle super szkoda że taki krótki. Kiedy będzie następny ?
    Pozdrawiam Karola :*

    OdpowiedzUsuń